De werkwijze van goedkoopstebelastingaangifte.nl kenmerkt zich door laagdrempeligheid en helderheid. Wij hanteren niet het principe ‘elk uurtje een factuurtje’ zoals zovele accountantskantoren en boekhoudkantoren doen. Wij maken altijd vooraf duidelijke afspraken met u wanneer wij kosten in rekening moeten brengen.
U kunt ons altijd kosteloos (m.u.v. de telefoonkosten uiteraard) bellen of mailen met een vraag. In veel gevallen zullen wij u kosteloos kunnen antwoorden. In die gevallen waarbij wij kosten in rekening moeten brengen, informeren wij u vooraf.
Wij hanteren voor het invullen van belastingaangiftes verschillende werkwijzen. Zo bieden wij u de mogelijkheid om u thuis te bezoeken. Ook kunt u uiteraard ons kantoor bezoeken en daarnaast kunnen wij uw aangifte ‘op afstand‘ verzorgen. Bij deze laatste mogelijkheid sturen wij u een checklist met benodigde gegevens. Wij verzorgen dan uw aangifte bij ons op kantoor en voordat wij deze naar de Belastingdienst sturen, sturen wij u de concept aangifte per mail of per post toe en nemen wij deze met u telefonisch door.
Uw belastingaangifte dient uiterlijk 30 april bij de Belastingdienst binnen te zijn. Mocht u in tijdnood komen, vraag dan op tijd uitstel aan. Zonodig kunnen wij dit voor u verzorgen. Neemt u gerust daarvoor contact met ons op.
Hulp nodig? Chat met onze medewerker
Start een gesprek met onze fiscaal medewerker
Tijdens kantooruren nemen wij zo snel mogelijk contact met u op,